Kavram PDR Bölümünde; kişiye özel, değiştirilebilir ve geliştirilebilir rehberlik uygulamaları ile öğrenci ihtiyacına uygun çalışmalar bambaşka bir ifadeyle “Yeni Nesil Rehberlik ve Danışmanlık Anlayışı” hakimdir. Bu nedenle öğrenci, veli ve öğretmenlerimize;
Daha fazla takip,
Daha fazla iş birliği,
Daha fazla geri bildirim hizmeti sunulmaktadır.
Kavram’ da Anaokulundan Liseye tüm öğrencilerimiz toplamda; özsaygı, iş birliği, iç denetim ve motivasyonel çalışmalarla 1260 saat profesyonel danışmanlık hizmeti alırlar.
Rehberlik Anlayışımız
Anaokulu
Yetenek ve Yönelimin Keşfi
İlkokul
Bireysel İhtiyaç Temelli Gelişim
Ortaokul
Kariyer Merkezli Danışmanlık
Lise
Hedefe Dayalı Rehberlik
Anaokulunda Yetenek ve Yönelimin Keşfi,
İlkokulda Bireysel İhtiyaç Temelli Gelişim,
Ortaokulda Kariyer Merkezli Danışmanlık,
Lise ise Hedefe Dayalı Rehberlik bakış açısını benimsediğimiz rehberlik ve psikolojik danışmanlık bölümümüzde,
Çalışmalarımızın en önemli amacı öğrencilerimizin;
İlkokulda Bireysel İhtiyaç Temelli Gelişim,
Ortaokulda Kariyer Merkezli Danışmanlık,
Lise ise Hedefe Dayalı Rehberlik bakış açısını benimsediğimiz rehberlik ve psikolojik danışmanlık bölümümüzde,
Çalışmalarımızın en önemli amacı öğrencilerimizin;
İnovatif düşünme,
Analiz etme,
Aktif öğrenme,
Koordinasyon,
Karmaşık problem çözme,
Bilişsel esneklik becerilerini geliştirerek,
Gelecek dönemin ve geleceğin problemlerine çözüm bulmak, akademik ve istihdam becerilerine hazırlamak, KAVRAM’lı Bireyler Yetiştirmektir.
Kavram’da Bilgiyi edinebilmek, İzlemek, Rasyonel ve Esnek düşünebilmek, Yenilikçilik ön plandadır.
Kavram’da Bilgiyi edinebilmek, İzlemek, Rasyonel ve Esnek düşünebilmek, Yenilikçilik ön plandadır.